Assistance
SsangYong Assistance to gwarancja
bezpieczeństwa
i mobilności.
Zapewniamy Państwu pomoc w przypadku awarii
technicznej bądź unieruchomienia samochodu spowodowanego m.in. kolizją, brakiem paliwa,
zatrzaśnięciem
kluczyków lub przebiciem opony.
Warto wiedzieć
- Ubezpieczeniem assistance objęte są awarie powstałe na terytorium Unii Europejskiej.
- Umową ubezpieczeniowa trwa przez okres 3 (trzech) lat od daty początku gwarancji samochodu
uwidocznionej w karcie gwarancyjnej.
- W przypadku zbycia pojazdu prawa i obowiązki wynikające z umowy assistance przechodzą
na
nowego
nabywcę.
- Holowanie Pojazdu – jeżeli naprawa pojazdu na trasie podróży nie jest możliwa i samochód
wymaga
naprawy warsztatowej, SsangYong Assistance organizuje odholowanie pojazdu do
najbliższego
Autoryzowanego Dealera.
- Jeżeli pojazd został odholowany i czas naprawy przekroczy 24 godziny, ubezpieczonemu
będącemu
posiadaczem pojazdu przysługują takie świadczenia jak: samochód zastępczy na maksymalnie 3
dni
lub
pokrycie kosztów podróży innym środkiem transportu do miejsca zamieszkania.
Operatorzy centrum alarmowego SsangYong Assistance dyżurują całodobowo pod numerem telefonu:
+48 22 564 06 01
Usługą objęte są samochody sprzedane przez Ssangyong Auto Polska od 01.01.2021.
Szczegółowy zakres świadczeń i zasady korzystania z programu zawarte są w warunkach, które są
dostępne dla Państwa pod linkiem:
Assistance