Auto Salon Polody Spółka Jawna
open
logo Auto Salon Polody Spółka Jawna
car

Gwarancja

W SsangYong nie uznajemy kompromisów.

Gwarancja producenta na samochody marki SsangYong wynosi aż pięć lat. Naprawy gwarancyjne wykonujemy wyłącznie na oryginalnych częściach zamiennych. Wszystkie naprawy traktujemy z najwyższą starannością. Poznaj zakres gwarancji swojego samochodu SsangYong

Poznaj zakres gwarancji swojego samochodu SsangYong

Gwarancja podstawowa

Gwarancja obejmuje usunięcie usterek pojazdu SsangYong powstałych w okresie gwarancji i zakwalifikowanych jako wady fabryczne lub materiałowe.
Gwarancja podstawowa producenta obowiązuje przez okres 5 lat lub 100 000 km - w przypadku modelu Rexton 5 lat lub 150 000 km - oraz w zależności od tego, które kryterium zostanie spełnione jako pierwsze.

Gwarancja na powłokę lakierową

Gwarancja na usterki powłoki lakierniczej samochodu obejmuje wyłącznie usterki oryginalnej powłoki lakierniczej samochodu, spowodowane wadliwością materiałów lub robocizny.

Gwarancja na perforację korozyjną

Gwarancja na przerdzewienie nadwozia (perforację) obowiązuje przez 6 lat od rozpoczęcia okresu gwarancji, bez ograniczenia przebiegu pojazdu. Gwarancja na przerdzewienie nadwozia jest ważna pod warunkiem corocznego poddania kontroli stanu nadwozia w odstępach czasu co 12 miesięcy.

Gwarancja na wyposażenie audio

Wyposażenie Audio zamontowane fabrycznie jest objęte gwarancją na okres 3 lat od rozpoczęcia okresu gwarancji, ale nie później, niż po dniu, w którym pojazd osiągnął przebieg 100 000 km – w zależności od tego, które kryterium zostanie spełnione jako pierwsze.

Gwarancja na akumulator wysokonapięciowy

Akumulatory wysokonapięciowe montowane w samochodach elektrycznych SsangYong objęte są gwarancją na 7 lat lub 150 000 km – w zależności od tego, które kryterium zostanie spełnione jako pierwsze.

Warunki obowiązywania gwarancji

  • Pojazd musi być eksploatowany i obsługiwany zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi.
  • Właściciel pojazdu jest zobowiązany do posiadania wszelkich dokumentów potwierdzających właściwą eksploatację i obsługę pojazdu.
  • W przypadku wystąpienia usterki wymagającej naprawy w Autoryzowanej Stacji Obsługi SsangYong, użytkownik pojazdu jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć pojazd do naprawy w celu uniknięcia powstania kolejnych uszkodzeń i usterek mogących zwiększyć zakres niezbędnej naprawy oraz niepotrzebnie narazić użytkownika na koszty jej przeprowadzenia.

Ogólnych Warunków Gwarancji są dostępne dla Państwa pod linkiem:

Ogólne Warunki Gwarancji
car
+
up